Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubawie informuje, że 18 grudnia 2010 r. o godz. 1500 rozpoczynają się rozgrywki Amatorskiej Ligi Piłki Siatkowej o Puchar Dyrektora OSiR. Do zawodów zgłosiło się 6 drużyn:
1. Długi Team
2. Atak Zimy
3. Loża Szyderców
4. Smerfy
5. Retina
6. Volleyball Team
Warunki uczestnictwa i zasady gry:
• wpisowe od drużyny wynosi 400 zł – 1 rata (200 zł) musi być wpłacona do dnia 18.12.2010 r. , 2 rata do dnia 29.01.2011 r.
• mecze rozgrywane będą w Hali Widowiskowo-Sportowej OSiR-u w Lubawie przy ul. Św. Barbary
• zawody rozgrywane będą na 2 boiskach równolegle
• drużyny rywalizować będą systemem „każdy z każdym” - mecz i rewanż
• w danym dniu każda z drużyn rozegra 2 spotkania
• mecze rozgrywane będą do 2 wygranych setów (set do 25 punktów), w przypadku remisu 1:1 w setach, dodatkowy set do 15 punktów
• reprezentacja drużyny może liczyć maksymalnie 10 zawodników
• składy drużyn należy dostarczyć w pierwszym dniu zawodów tj. 18.12.2010 r. przed pierwszym swoim meczem
• na zgłoszeniu drużyny należy zaznaczyć kapitana i jego telefon kontaktowy
• po 2 kolejkach spotkań będzie otwarte okno transferowe, w którym można dokonać zmiany zawodników w składzie
• wysokość siatki ustalono na poziomie 2,38 m
• o kolejności końcowej drużyn decydować będzie:
- ilość zdobytych punktów
- różnica setów
- stosunek małych punktów
• system punktacji:
- wynik 2:0 – 3 punkty dla drużyny wygranej, 0 punktów dla drużyny przegranej
- wynik 2:1 – 2 punkty dla drużyny wygranej, 1 punktów dla drużyny przegranej
• pozostałe zasady gry zgodne z przepisami polskiego Związku Piłki Siatkowej
• sprawy sporne rozstrzyga organizator
Materiał Organizator
1. Długi Team
2. Atak Zimy
3. Loża Szyderców
4. Smerfy
5. Retina
6. Volleyball Team
Warunki uczestnictwa i zasady gry:
• wpisowe od drużyny wynosi 400 zł – 1 rata (200 zł) musi być wpłacona do dnia 18.12.2010 r. , 2 rata do dnia 29.01.2011 r.
• mecze rozgrywane będą w Hali Widowiskowo-Sportowej OSiR-u w Lubawie przy ul. Św. Barbary
• zawody rozgrywane będą na 2 boiskach równolegle
• drużyny rywalizować będą systemem „każdy z każdym” - mecz i rewanż
• w danym dniu każda z drużyn rozegra 2 spotkania
• mecze rozgrywane będą do 2 wygranych setów (set do 25 punktów), w przypadku remisu 1:1 w setach, dodatkowy set do 15 punktów
• reprezentacja drużyny może liczyć maksymalnie 10 zawodników
• składy drużyn należy dostarczyć w pierwszym dniu zawodów tj. 18.12.2010 r. przed pierwszym swoim meczem
• na zgłoszeniu drużyny należy zaznaczyć kapitana i jego telefon kontaktowy
• po 2 kolejkach spotkań będzie otwarte okno transferowe, w którym można dokonać zmiany zawodników w składzie
• wysokość siatki ustalono na poziomie 2,38 m
• o kolejności końcowej drużyn decydować będzie:
- ilość zdobytych punktów
- różnica setów
- stosunek małych punktów
• system punktacji:
- wynik 2:0 – 3 punkty dla drużyny wygranej, 0 punktów dla drużyny przegranej
- wynik 2:1 – 2 punkty dla drużyny wygranej, 1 punktów dla drużyny przegranej
• pozostałe zasady gry zgodne z przepisami polskiego Związku Piłki Siatkowej
• sprawy sporne rozstrzyga organizator
Materiał Organizator