Wycieczka do Zakopanego

Opublikowano:

W dniach 29 maj – 02 czerwiec 2013 r. Gminne Zrzeszenie LZS w Lubawie było organizatorem wycieczki do Zakopanego. W piękne polskie góry udało się grupa 50 uczestników. Wyjechaliśmy w środę 29 maja do Zakopanego i już w czwartek 20 maja uczestniczyliśmy w uroczystości Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa w Sanktuarium na Krzeptówkach oraz procesji do czterech ołtarzy.

W programie wycieczki tego dnia zaplanowany był wjazd i  zjazd z Gubałówki. Na zakończenie wyjechaliśmy na Termy Podhalańskie. Jest to system całorocznych basenów termalnych. Baseny termalne to nie tylko woda w basenach, to oczywiście i  urządzenia do hydromasażu.

Piątek 31 maja wjechaliśmy na Wielką Krokiew wyciągiem linowym, a następnie  tego samego dnia wjechaliśmy kolejką linową na Kasprowy Wierch. Tego dnia w godzinach wieczornych mieliśmy miłą niespodziankę - wieczorek taneczny przy akompaniamencie kapeli góralskiej. Mimo zmęczenia przy takiej muzyce, wszyscy  bawili się wesoło.

Kolejnym etapem wycieczki w Karpatach Zachodnich w tzw. obniżeniu Orawsko- Podhalańskim były Pieniny. Spływ Dunajcem z miejscowości Kąty do Szczawnicy długości około 18km w ciszy spokoju i przy anegdotach górali.

W niedzielę 2 czerwca braliśmy udział we mszy św. w Wadowicach miejscu bardzo ważnym dla każdego Polaka. Tego dnia zwiedziliśmy jeszcze Sanktuarium Pasyjno - Maryjne w Kalwarii Zebrzydowskiej i Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach.

Podczas trwania wycieczki zakwaterowani byliśmy w Ośrodku Kolonijno - Wczasowym Aliny i Stanisława Sieczka w Białym Dunajcu, w którym to mieliśmy zagwarantowane, podczas każdego dnia pobytu, śniadanie i obiadokolację.

Uczestnicy wycieczki podziękowali Prezesowi LZS Gminy Lubawa Panu Benedyktowi  Czarneckiemu, za zorganizowanie wycieczki i mają zapewnienie, że Zrzeszenie LZS w Lubawie planuje zorganizowanie wyjazdu, w inne miejsce w polskich górach, w m-c wrzesień 2013 r.

Dziękujemy za nadesłany materiał uczestnikom wycieczki. (elubawa)

Komentarze

Ja

Zdobywałem punkty dla LZS zgłosiłem się na tą wycieczkę i nie byłem na niej. Ale widzę ludzi którzy nie maja nic wspulnego z LZS a są na tej wycieczce. Może ktoś zacznie kontrolować na co idą pieniądze moje i wielu innych ciężko pracujących.

(2013-06-11 23:30:58)
Bidon

Trochę krótko jak na Zakopane, minimu 7 dni powinno być :)

Zdjęcia z Kasprowego są super ;)

(2013-06-07 14:19:02)
Ja

Rodzice mojej koleżanki ( nie zrzeszeniw żadnym klubie) właśnie tak zrobili. Zebrali się w 6-tkę i pojechali. są zachwyceni. Więc może czasami lepiej ruszyć 4 litery i z czegoś skorzystać a nie ciągle węszyć kumoterstwo.

Dobrej zabawy

(2013-06-07 12:43:50)
Franek

Przez miesiąc wisiało ogłoszenie na elubawie, a jeszcze znajdzie się pajac co mu nie pasi

(2013-06-07 10:57:50)
Czytelnik

trzeba uwazniej śledzić ogłoszenia w gazecie lubawskiej i jak ogłaszają wycieczkę po prostu się zapisać. Ciągłe biadolenie i szukanie sensacji jest w lubawiakach nie do zniesienia.

(2013-06-07 10:49:34)
Ww

ciekawe kto mógł jechac na taką wycieczkę pewnie wybrańcy