List oburzonego Internauty w sprawie lubawskiej przychodni

Opublikowano:

Witam. Chciałbym opisać sytuację,która mnie spotkała w Ośrodku Zdrowia w Lubawie przy ul.Rzepnikowskiego 20.

Opisuję tą sytuację ponieważ dotyczy ona nie tylko mnie,ale również wszystkich mieszkańców miasta i gminy Lubawa.

Kieruję te słowa szczególnie do osób odpowiedzialnych za organizację opieki zdrowotnej w naszym mieście Lubawa.

Pytam? Jak można dopuścić do tak bezmyślnego braku kontroli nad Opieką medyczną w Lubawie?

Gdzie mając punkt „Pogotowia”przy ul.Poznańskiej wieczorem ok.godziny 20-stej w piątek 29.03.2013r. udając się z 1,5 rocznym dzieckiem na zastrzyk ze skierowaniem,okazuje się że nie ma go kto tam zrobić i trzeba z dzieckiem jechać do Pogotowia w Nowym Mieście Lubawskim kilkanaście kilometrów gdzie przynajmniej obsługa jest bardzo miła i od ręki.

Pytam? Więc po co ten punkt w Lubawie?Marnowanie naszych pieniędzy na jego utrzymanie.

Następnego dnia w sobotę dziecko miało dostać zastrzyk o godzinie 8-smej (rano).

Udaliśmy się więc do Ośrodka Zdrowia w Lubawie przy ul.Rzepnikowskiego 20.

Jak się okazało jeden gabinet zabiegowy na piętrze miał być czynny od godziny 9-tej.

Czekaliśmy więc godzinę.

Godzina 9-ta nie ma nikogo (kolejka pacjentów ogromna).

Godzina 9.20 nadal nie ma nikogo.

Godzina 9.40 schodzę na parter i szukam kogoś z obsługi.

Rolety w rejestracji zasłonięte wszystkie i brak jakiejkolwiek informacji.

Więc pukam i nic.

Otwieram drzwi do rejestracji i zaglądam czy ktoś jest?i co widzę?

W sumie mało,bo taka tam była łuna dymu papierosowego,że aż mnie cofnęło.

W tym momencie z Poradni dziecięcej wyszła pani pielęgniarka,którą zapytałem czy ktoś może przyjść i zrobić dziecku zastrzyk ponieważ miało dostać o 8smej a czekamy już około 2 godzin i od 9tej miał ktoś przyjmować,a niema nikogo?Odpowiedziała,że mam iść i zająć kolejkę.Spytałem ileż można czekać  z 1,5 rocznym dzieckiem chorym na zapalenie płuc w pośród innych chorych?Odpowiedziała nerwowo,że zaraz przyjdzie,więc poszedłem cierpliwie czekać.

Przyszła po ok. 15 minutach i oświadczyła,że nie zrobi dziecku zastrzyku,ponieważ nie ma lekarza i ona się nie podejmie bez jego obecności bo się boi.

Więc zapytałem o której będzie lekarz i ile czasu jeszcze mamy czekać? Odpowiedziała odwracając głowę nie wiem i wchodząc do gabinetu poprosiła pacjenta dorosłego z kolejki ignorując moje dziecko.

Ubraliśmy więc rozpłakane dziecko i pojechaliśmy w bardzo złą pogodę,która panowała tego dnia na pogotowie do szpitala w Nowym Mieście Lubawskim,gdzie niezwłocznie zostaliśmy obsłużeni przez bardzo miłą obsługę.

Mojego zdenerwowania nie będę opisywał,bo nie po to piszę ten artykuł.

Zwracam tylko uwagę do naszej lokalnej władzy: „LUDZIE OBUDŹCIE SIĘ CO WY WYPRAWIACIE”

Panie Burmistrzu! Panie Wójcie! Panie Kierowniku ZOZ Lubawa! Obudźcie się!Bo przyjdzie czas,że dojdzie kiedyś do tragedii i wtedy Wam się oczy otworzą!

Żeby w całej Lubawie nie było punktu gdzie nawet odpłatnie zrobiono by zastrzyk?

Nasuwa się tu wiele pytań,i wiele winnych w takich sytuacjach,ale nie można tak dłużej dopuszczać i pozwalać do tego w tak bezmyślny i nie organizacyjny sposób.

Z poważaniem: Pacjent (lecz już na pewno nie ZOZ Lubawa lecz NML)


Dane autora listu tylko do wiadomości e-lubawa.pl

Komentarze

Pacjent

Szanownie Radni


 


Pozwoliliście na otwarcie kliku punktów do uprawiania hazardu. Czynnych całodobowo.


 


Dziecko, które wieczorem zaczyna gorączkować niestety szansy na ulgę już nie ma. Apteki całodobowo otwartej lub choćby pełniącej dyżur nocny - nie ma . Nawet jednej.


 


Wasze przedwyborcze obietnice o wymianie oświetlenia na energooszczędne, budowę nowego placu zabaw, czy układanie kostki polbrukowej na podjazdach - to są dopiero objawy Waszej choroby, wymagającej już nie aptek czynnych w nocy - lecz szpitala z oddziałem SOR.


 


Powodzenie w pierdzeniu w stołek. Panu burmistrzowi również.


 

(2015-02-04 19:06:38)
MARIMAR

JA PROPONUJĘ ZABRAĆ SWOJĄ KARTĘ CHOROBY Z ZOZ LUBAWA  PRZENIEŚĆ SIĘ DO PRZYCHODNI W ROŻNTALU .TAM OFERUJĄ MIŁĄ OBSŁUGĘ PRZY REJETRACJI I LEKARZE ,KTÓRZY ZNAJDĄ  CZAS ,ABY NAS PRZYJĄĆ.ZAWSZE KTOŚ JEST OD 8 DO 18 I TO MI SIĘ PODOBA . CÓŻ MOŻE JAK W LUBAWIE ZACZNIE WIAĆ GOŁYMI KORYTARZAMI I BRAKIEM KASY,KTÓRA IDZIE ZA PACJENTEM,WTEDY SIĘ OBUDZĄ.

(2015-02-04 01:30:39)
Zszokowana normalnością.

Mieszkam w Lubawie 15lat. Przez ten czas z 2 dzieci, które wychowujemy, historie też można pisać z brakiem opieki medycznej. Zaczynając od zero profesjonalizmu p. ginekolog, braku szybkiej pomocy malutkiemu dziecku z poparzeniem, rota virusem, złamaniem i jeszcze kilka przypadków.


Ale od miesiąca jestem w szoku, co się dzieje z naszą służbą zdrowia w Lubawie. Córka miała kontuzję palca w szkole, w ciągu 1h załatwiliśmy wizytę u chirurga na Poznańskiej, opatrunek, umówienie na następną wizytę i skierowanie od lekarza dziecięcego do poradni chirurgicznej w przychodni. Byłam w szoku, wszyscy mili. Pani dokror sama mówiła, że to się do gazety nadaje :). Nastepna wizyta na Poznańskiej, RTG od ręki, P. rejestrująca uczynna w składaniu dokumentów o odszkodowanie...szok. W tym samym dniu rejestracja do lekarza pediatry w celu uzyskania skierowania do endokrynologa. P. dr. Pusz przyjęła nas szybko, właściwie od ręki. 


Może wyczerpaliśmy limit beznadziejnej obsługi lubawskiego Ośrodka Zdrowia :) Może teraz będzie lepiej. Wierzmy w to.

(2014-10-23 21:53:23)
Asia

a w przychodni nad Jesionka, pan dr z Pratnicy, to np w niedziele przyjechal 2.5 h po czasie, wiec moze kartke tam zmienic proponuje, ze az sie wyspi, to bedzie, a nie o takiej jak jest napisane.  zeby bylo smieszniej, to pan od zastrzykow, ktory przyjezdza wczesniej, to raz, ze 30 min po czasie byl, to jeszcze zamiast zajac sie ludzmi, to auto zaczal sprzatac ... paranojaaaaaaaaa

(2014-10-23 18:13:07)
Mieszkaniec

Punkt pogotowia? hahah dobre sobie. Uważasz że w socjalnym pomieszczeniu można przyjmować pacjentów?  Może jeszcze kolacje zaproponować i kawkę.A jak w między czasie będzie wypadek to pacjent zostanie na kanapie z przysłowiową igłą w d... Nie masz pojęcia o tym systemie więc ci wyjaśnie. Pogotowie Lubawskie to miejsce stacjonowania zespołu ratownictwa medycznego. Spowodowane jest to rozmieszczeniem ZRM w różnych miejscach aby dostosować to do czasu dojazdu do docelowego miejsca zdarzenia. A łączenie tego z NZOZ świadczy tylko i wyłącznie o twoim braku jakiejkolwiek wiedzy.

(2014-10-23 16:01:34)
Mama

podzielem waszą opinię,żeby zarejestrować się z dzieckiem do lekarza ,zawsze trzeba iść osobiście,jeszcze nigdy nie udało mi się dodzwonić doprzychodni.Ale nie zgadzam się z opinią,że wszystkie pielęgniarki są niemiłe,bo sa i 2 miłe.Pozdrawiam wszystkich i życzę dużo zdrowia,przyda się.

(2014-09-11 16:26:11)
Matka 2-ki dzieci

Ile nerwow straci matka 2-ki malych chorujacych dzieci to wie tylko kazdy inny pacjent  lubawskiej przychodni na Rzepnikowskiego.Pomijajac fakt ze na sto przypadkow tylko raz udalo  mi sie zarejestrowac telefonicznie chore dziecko gdyz panie nie odbieraly telefonu wazniejsze byly plotki i smiechy,dla znajomych maja i dogodne numerki i nawet uprzejmosci.lekarka do ktorej wybralam sie po skierowanie,pani o bardzo  niskiej kulturze osobistej nie tylko wyprosila mnie z gabinetu mimo iz zapukalam i byla moja kolej  to nie otrzymalam skierowania gdyz po pierwsze poinformowala mnie ze ona nie jest moim lekarzem rodzinnym a po drugie nie mialam wyniku badania ktore robilam dwa lata temu.przeciez powinnam pamietac o tym wyniku przez dwa lata (!!??!?).po godzinie siedzenia w kolejce wyszlam od tej opryskliwej  lekarki bez niczego....Smiech na sali po prostu.ludzie leczyc sie prywatnie!!!tylko na co ida nasze skladki?

(2014-09-11 12:07:16)
Mieszkaniec
podli nie podli... skoro jest na tyle odważny, żeby anonimowo kogoś obsmarować niech ma odwagę sie podpisać !
(2013-04-15 07:34:35)
Ze wsi
W Lubawie by Go zakrakali. Podli ludzie mieszkają tu.
(2013-04-14 23:25:32)
Mieszkaniec
niech się oburzony łaskawie podpisze... a nie po ludziach jedzie ! ujawnij się oburzony skoro taki odważny jesteś
(2013-04-14 21:58:12)
Do Niny
Czy ten wasz "system"jest ważniejszy od zdrowego rozsądku?Tym bardziej jeśli w grę wchodzą chore dzieci?
(2013-04-14 20:23:14)
Klara
popieram autora listu coś się stanie to oczy im się otworzą .
(2013-04-14 09:39:16)
To ja
widocznie musi stac się tragedia żeby ktoś się za to zabrał
(2013-04-10 11:42:58)
Kuba
ostatnio z mocnym krwotokiem tez mnie nie przyjeli, powiedzialy kobiety w rejestracji ze nie ma numerkow i ze przyjsc przed 15 w kolejke do rejestracji, jak b ym sobie sam poradzil to bym tam nie przychodzil.w nowym miescie po 5 minutach otrzymalem pomoc.te kobiety i osoba ktora kieruje osrodkiem nie zdaje sobie sprawy co sie moze stac przez takie olewanie spraw!!!!!!!!obecnie nie naleze do osrodka w lubawie,wielkie dzieki za taką POMOC.osrodek slynie z podobnych opowiadan znajomych...dlugo by tu pisac ale czy to sie zmieni..chyba nie
(2013-04-10 07:42:24)
Brak słów
Witam. Moje ostatnie doświadczenie w Ośrodku Zdrowia w Lubawie też nie było przyjemne. Zarejestrowałam dziecko na prześwietlenie jamy brzuszne( Pani, która rejestrowała była bardzo zaabsorbowana rozmową z koleżanką). W dniu wizyty musiałam zwolnić się wcześniej z pracy i odebrać dziecko z przedszkola. Po przybyciu do Ośrodka okazało się, że lekarza już nie ma. W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji udałam się do rejestracji. Pani w okienku ze stoickim spokojem poinformowała mnie że jej poprzedniczka (z 1 zmiany) pomyliła się i zapisała nas na termin tydzień wstecz(który już minął!!!) i ona nic na to nie poradzi!!!!!!!!!!!!!!!!
(2013-04-09 23:16:12)
Racja
zgadam sie z autorem tego listu don redakcji. każdy by chciał pracować w ZOZ lubawa bo tam za darmo lekarze ( jeśli tak można ich nazwać) dostają lekarze. idziesz i sam mówisz jakie leki potrzepujesz i na co chorujesz. ZOZ Lubawa wstyd i hańba
(2013-04-09 22:35:50)
Pola
coś tu jest nie tak? przecież każdy ma prawo wyboru! nie musicie korzystać z usług akurat tego ośrodka zdrowia! można złożyć deklaracje przynależności w Iławie, NML, czy nawet warszawie, gdzie dusza zapragnie a nie siedzieć z dup.... i jechać po ludziach z ośrodka, przecież kobieta nie stworzy numerków jak ich nie ma, tak? i tu żale można mieć do "chorego systemu" bo przecież rejestratorka was nie uleczy, jak mi się gdzieś nie podoba to wogóle tam się nie pojawiam!!! a z drugiej strony, zdrowie chyba jest najcenniejsze więc warto pokonać kilka km do lepszego specjalisty, do lepszego ośrodka, czegoś można sobie odmówić i prywatnie się umówić do lekarze, Tak? ludzie taki mamy system w Polsce, nie tylko wy w Lubawie!!! Ps. rozwalają mnie komentarze typu "trzeba być zdrowym, żeby stać w kolejce do rejestracji" tak, owszem, zgadzam się! ustawa jasno mówi, że rejestracji może dokonać osoba trzecia, może was zarejestrować brat, siostra, kuzyn, babcia, sąsiad, kochanka, taksówkarz, czy nawet Pan dozorca....
(2013-04-09 22:31:11)
Obserwator
nie podpisał się, ponieważ w Lubawie ręka rękę myje. Nazwisko oburzonej osoby jest nie istotne ponieważ wyraził opinie większości!
(2013-04-09 19:11:15)
Lubawianin
obuzony internauta to bezmuzgowiec i tchoz czemu sie nie podpisal
(2013-04-09 18:54:52)
śmiech na sali.
A komu ma się podobać Pani pod wpływem alkoholu dotykająca dzieci ? Idź gdzieś do pracy pijana to od razu wylecisz na zbity r*j.
(2013-04-09 09:05:48)
DO NINY
jaki, system? jaka mentalność? ile można czekać z małym dzieckiem na zastrzyk? chyba w tych godz. lekarz powinien być, a nie ludzie z chorym dzieckiem muszą jechać do NML.
(2013-04-09 01:41:11)
Nina
Właśnie o tym mówiłam... kąśliwa mentalność ;) Tak Zosiu, jestem pracownikiem służby zdrowia :) ale nie z Miejskiego Ośrodka Zdrowia ;) dla zaspokojenia ciekawości
(2013-04-08 15:52:45)
Zosia
Do Niny.
Oj Nina, Ty to chyba nigdy w Ośrodku Zdrowia nie byłaś, albo w nim pracujesz!
Tyle w temacie!
(2013-04-08 14:33:19)
Nina
Ludzie tak działa system ! a system ustalany jest odgórnie ! nie ma się kogo czepiać bo wszyscy jesteśmy ludźmi ! Jedno się nie zmieniło i nie zmieni... a mianowicie lubawska mentalność ! ludzi wiecznie się o wszystko czepiających ! Zawsze coś komuś nie pasuje ! po co się tak czepiać skoro jest wybór - nowo powstała przychodnia ! skoro Panu Oburzonemu nie spodobała się obsługa w Miejskim Ośrodku trzeba było udać się do Jesionki ... Trzeba myśleć i działać ! ale jak to u nas.. lepiej ponarzekać
(2013-04-08 12:32:03)
Leczący się w Ośrodku Zdr
A w naszym Ośrodku w Rożentalu jest
dobrze.Dobrzy lekarze.Przyjmuje kilku w ciągu tygodnia.Wiem ,że zapisują się do tego ośrodka ludzie z paza gminy Lubawa.
Ja osobiście jestem zadowolony z obsługi mojego ośrodka.
(2013-04-08 11:38:00)
Lubawiak
jedynie dobre słowo mogę powiedzieć o nowej przychodni "nad jesionką"
Przychodnia miejska na rzepnikowskiego raczej na miano przychodni nie zasługuje
Nawet przychodnia w grodzicznie ma o wiele więcej specjalistów niż w lubawska o obsłudze i traktowaniu pacjentów już nie wspomnę - WSTYD !! wolę iść prywatnie i nie tracić nerwów.
(2013-04-08 09:42:53)
Jan
ech... jak nie nawaleni lekarze, to obrażone na cały świat i pracujace za kare panie w recepcji. ale sami sobie takie wladze wybralismy, a teraz jest jak jest. rozsadku zycze przy kolejnych wyborach, bo w innym wypadku, to niedlugo wszyscy ... Bo to nie tylko Ośrodek "zdrowia" nie działa, pozostałe instytucje tez staraja sie nie zmeczyc
(2013-04-08 01:32:45)
LUBAWIANIN
Chorowac w Lubawie to moze tylko zdrowa osoba- dostac sie do lekarza pierwszego kontaktu to trzeba stanac przed drzwiami juz o 6rano a mialo byc tak dobrze - jest tragicznie!!!
(2013-04-07 20:26:55)
Lubawianin
tylko bezmuzgowiec czepia sie kazdego
(2013-04-07 17:26:25)
Mar
jaki kierownik taka przychodnia
(2013-04-07 16:25:57)
Markole79
Jeżeli nie wymienimy burmistrza i radnych to tak naprawdę niewiele się zmieni. Zapraszam wszystkich zainteresowanych na najbliższą sesję rady miasta żeby popatrzeć jak intensywnie pracują nasi "przywódcy".
Kierownik NZOZ kiedyś uważałem go za fachowego lekarza, nadal tak jest ale z zarządzaniem to on nigdy nie miał nic wspólnego.
(2013-04-07 12:36:38)
ADA

A ja pytam jakie są zasdy rejstracji pacjenta? Rano chcialam zarejstrować męża do lekarza na popołudniwkę, gdzyż do 14-tej był w pracy. Pani pielegniarka w rejstracji mówi, że na popołudnie rejstrują od 15-tej (była 7 rano), wiec odeszłam " z kiwtkiem". A za kilka minut słyszę (od tej samej pielęgniarki, która mówi do koleżanki), że trzeba powiadomić Panią X, że doktor Nowakowski JUTRO nie przyjmuje, wiec na wizytę zaprasza dziś! Więc pytam skąd Pani X ma numerk na JUTRO, skoro w jednym dniu rano nie zarejstrują na popołudnie???
(2013-04-07 12:07:43)
25
w dni powszednie lepiej nie jest, chodzi mi o rejestracje telefoniczną do lekarza...stałam kiedyś przed drzwiami ośrodka i dzwoniłam w celu zarejestrowania się, niestety żadne z pań telefonu nie odebrała zajęte były piciem kawy i plotkami zapewne, pomyślałam może nie ma numerków, ale dla pewności poszłam zapytałam były...jaki z tego morał....ważniejsze plotki niż pacjęci
(2013-04-07 10:30:41)
Ruda
macie panstwo racje jak wracasz po pracy to nie ma szans zeby dostac sie do jakiegs lekarza jawnie nikt sie tym nie interesuje trzeba sie tym zajac
(2013-04-07 10:20:52)
Okowski
Kilkanaście lat temu jeden z pediatrów podał mi zastrzyki, lecz nie spojrzał w kartę że jestem na nie uczulony, na szczęście zorientowaliśmy się w czasie i pojechałem z tym do Iławy do szpitala, tam dowiedziałem się że gdybym dostał jeszcze jeden zastrzyk nie dojechałbym do Iławy.
(2013-04-07 10:11:19)
Dr. Wiktor wektor
http://www.youtube.com/watch?v=Ia82nu02TIk&list=UUK6jDXKHeJHa15tkKLH53Pw&index=90
(2013-04-07 08:45:48)
Beta
Kiedyś byłam w sobotę w ZOZ Lubawa (ambulatorium). Czekałam w kolejce ponad 2h. Czekało również bardzo dużo pacjentów, w tym zwłaszcza dzieci.Lekarka pełniąca dyżur niby pojechała na wizytę domową? Po powrocie wróciła z wielkimi siatkami zakupów. CO TO MA ZNACZYĆ???
(2013-04-06 23:11:25)
XX
Palacz? Wolne żarty. Po siostrze korekcyjnej druga ręka szefa.
(2013-04-06 23:06:37)
Kamil
w osrodku tylko palacz jest ok!!!!!
(2013-04-06 22:13:21)
Byla pacjetka
mnie tez spotkala przykra sytuacja poszlam z ostrym bulem kregoslupa i pani doktor bardzo nie milo mnie przyjela na dzien dobry zostalam spytana z jakiej racji przyszlam do niej a nie poszlam do innego lekarza dlatego ze sie u niej nie lecze przecierz ide do takiego lekarza do ktorego jest wolny numerek tym bardziej ze bol byl ogromny i nie moglam kroku dac.
(2013-04-06 22:04:59)
Ala
Tylko zmiana kierownika !
(2013-04-06 21:57:27)
Jan
Jest taka piosenka w wykonaniu Eleni Na pomoc na ratunek człowiekowi proszę posluchac jej sobie może te mózgi z lubawskiego osrodka zdrowia się nawroca A tak na serio to pokolenie musi odejść to sa ludzie z komunistycznych szkol oni inaczej nie potrafią . Po nich przyjdzie nowe pokolenie mysle ze leprze ale to już nie na nasze czasy
(2013-04-06 21:56:00)
Pomocy
ja też nie byłam przyjęta ponieważ nie ten region skandal
(2013-04-06 21:29:01)
Hi
''Pik'' a ile kosztuje taki rodzaj rejestracji?
(2013-04-06 20:59:45)
Haha
Przecież wiecie że nasza służba jest też chora dlatego nie rozumiem dlaczego wy się użalacie i dlaczego szukacie tam pomocy..Jak chory może pomóc choremu?
(2013-04-06 20:49:58)
1974
ta osoba która zezwala na publikacje treści powinna być zwolniona za blokowanie wyrażania poglądów opisywanych w sieci.POLSKA JEST WOLNYM KRAJEM I TAKE OSOBY POWINNY BYĆ ZWOLNIONE.PRZYJMIJ SOBIE TO DO SERCA.
(2013-04-06 20:36:54)
Piotr
Ten dozorca ważniejszy od doktorów jest.Po co go trzyma kierownik?
(2013-04-06 20:22:37)
NFZ
W Lubawie powini zmienić wszystkich w ośrodku
(2013-04-06 20:18:23)
Ola
Dlaczego za wszystko winicie aktualnego burmistrza?
(2013-04-06 19:42:36)
Z sieci
http://www.przegladlokalny.vel.pl/felietony/show/978/
(2013-04-06 19:41:04)
Ania
Kiedyś również spotkała mnie niemiła sytuacja, gdy przyszłam z zgoraczkowanym dzieckim 10 minut przed zamknieciem zabiegowego w sobote na zastrzyk, sznowna pani pielegniarka (blądynka) odmówiła bo już zbierała się do domu-zamiast ucieszyć się że zdazylismy przed zamknięciem-chodziło wkoncu o zdrowie i życie małego dziecka... Zrobiła z wielka łaską, ale to skandal i bardzo przykre!
(2013-04-06 19:10:21)
Moderator
Drogi czytelniku

Tekst , został wrzucony do kosza ponieważ komentarz zawierał wulgaryzmy.
(2013-04-06 17:25:56)
Pik
Ja chodzę się rejestrować u dozorcy zawsze załatwi mi.
(2013-04-06 17:16:58)
Wanda
Sytuacja w naszej przychodni nigdy się nie zmieni - jest godz. 13.30 chorzy ludzie już czekają do rejestracji popołudniowej o godz. 15 - przychodnię opuszcza kierownik placówki ,mija tłumy ludzi i co nie wie ,że cały ten tłum wybierze wszystkie numerki , a co z tymi pacjentami , którzy przyjdą później ? Nic się nie robi w tym kierunku, nie sprowadza się specjalistów - chyba z obawy przed konkurencją - ale to nas nie obchodzi - ważne jest nasze zdrowie-Zróbcie z tym wreszcie porządek i dbajcie o pacjentów
(2013-04-06 16:51:20)
Zdziwiony
a, czy w Lubawie jest ośrodek zdrowia?myślałem że to ODWYK...ownia
(2013-04-06 16:36:34)
Pacjent
Część ludzi pracujących w przychodni w Lubawie jak się tak patrzy na ich zachowanie widać, że chyba są za karę , tak duże bezrobocie ale oni się niczego nie obawiają bo kto im coś powie albo zwolni z pracy
(2013-04-06 16:18:56)
Mieszkaniec
nie pan pierwszy i ostatni mnie wogóle nieprzyjeli z dzieckiem bo niejestem tam zapisany a dziecko miało prawie 40 stopni gorączki szkoda słów ogólnie
(2013-04-06 14:30:44)
Pacjentka
Ośrodek Zdrowia bez specjalistów...........wiejskie Ośrodki Zdrowia mają bardzo dobrych lekarzy,dlaczego nie możemy tego osiągnąć w naszym środowisku:(
(2013-04-06 14:28:35)
Ktoś
tak jest żeby zarejestrowac się w naszej przychodni trzeba stac od 5 rano to człowiek musi byc zdrowy , a nie chory .Już nie wspomnę po pracy bo kto nam da urlop żeby stac w kolejce do rejestracji . ale kogo to obchodzi wyższe wladze chodzą prywatnie ,a nie stoją w kolejkach ,bo ich nato stac , a nas nie .do naszych lekarzy jak wchodzą z wałówkami to są mili przyjeci
(2013-04-06 14:01:46)
Trolololo
Wielmożne panie zanim łaskawie podniosą tyłek z fotela muszą przecież sobie urządzić poranną pogawędkę i wypić kawkę. A jak ktoś się zdenerwuje i zwróci im uwagę to jest wielkie oburzenie, one powinny zostać wywalone dyscyplinarnie... TAK JEST TYLKO W LBW!
(2013-04-06 13:03:41)