"Malinowe Babki" w Krakowie

Opublikowano:

W miniony weekend  Panie z KGW "Malinowe  Babki" z Łążyna wybrały się do Krakowa.  Głównym celem wyjazdu było poznanie kultury i historii tego wspaniałego miasta oraz wymiana doświadczeń i pomysłów między członkiniami naszego Koła. Podróż pociągiem okazała się nie tylko wygodna, ale była także doskonałą okazją do wzajemnej integracji.

Pierwszym punktem zwiedzania był Wawel i  Zamek Królewski usytuowany na wzgórzu.  Niezapomniane wrażenie wywarł na nas widok  Dzwonu Króla Zygmunta, a także  groby Królów Polskich i wielkich Polaków znajdujące się w Katedrze na Wawelu. Stamtąd  było już tylko kilka kroków do Smoczej Jamy, gdzie zobaczyliśmy posąg smoka. Następnie zwiedziliśmy Rynek Główny,  Sukiennice i  Kościół Mariacki.

Udaliśmy się także na wycieczkę statkiem po Wiśle, podczas której podziwialiśmy najpiękniejsze krajobrazy i zabytki Krakowa z perspektywy rzeki. Spacerowaliśmy po klimatycznych uliczkach  Krakowa a w stylowych kramach Sukiennic zakupiliśmy pamiątki.
Cały wyjazd to niezapomniany, pełen radości i wrażeń  wspólnie spędzony czas.