Trwają zapisy do udziału w kolejnej edycji lubawskiej Soundeli. To już siódma edycja tego wydarzenia, które na stałe wpisało się jako mocny punkt wydarzeń kulturalnych naszego miasta.
Celem tych spotkań jest szeroko pojęta edukacja muzyczna, budowanie świadomości muzycznej oraz po prostu popularyzacja „muzykowania” jako formy spędzania wolnego czasu. Impreza ma charakter ogólnopolski, a do udziału w roli wykładowców zapraszane są znane i cenione osoby z branży muzycznej. To sprawia, że inicjatywa ta cieszy się sporym zainteresowaniem muzyków z całego kraju i obecnie jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawanych w Polsce.
Organizatorami wydarzenia są Lubawska Grupa Muzyków, Urząd Miasta Lubawa i Miejski Ośrodek Kultury w Lubawie i Lubawskie Centrum Aktywności Społecznej.
Soundela oferuje uczestnikom możliwość udziału w warsztatach i koncertach jam session. W roku ubiegłym zmieniła się nazwa wydarzenia na „Soundela Festival”, gdyż rozszerzono jego formułę o konkurs muzyczny dla zespołów. Do festiwalu w tym roku zgłosiła się rekordowa ilość uczestników bo aż 97. Już 9 lipca organizatorzy ogłoszą listę finalistów tegorocznej edycji.
W dniach 25-27 lipca w siódmej edycji jedynych w swoim rodzaju warsztatów dla muzyków rozpocznie się kolejna edycja.
Miejsca: Kino “Pokój” w Lubawie, ul. Kupnera 27, 14-260 Lubawa
Lubawskie Centrum Aktywności Społecznej, ul. Biskupów Chełmińskich 1, 14-260 Lubawa
Grupy warsztatowe: wokal, gitara, perkusja, gitara basowa, instrumenty klawiszowe i produkcja muzyczna, homerecording i produkcja muzyczna
Wykład specjalny - do wyboru: songwriting lub praca w zespole
Wykładowcy:
Jacek Królik – gitara, Zawiadowca Artystyczny
Natalia Kukulska – wokal
Monika Malec – wokal
Michał Dąbrówka - perkusja
Bartosz Mielczarek - gitara basowa
Wacław "Vogg" Kiełtyka - gitara
Paweł Tomaszewski - instrumenty klawiszowe i produkcja muzyczna
Tomasz Kałwak - homerecording, produkcja muzyczna
Piotr Bukartyk - songwriting
Wkrótce więcej informacji na temat Soundela Festival 2023.
>>>LINK DO STRONY ORGANIZATORA
opr. (mz)