Minutą ciszy uczczono zmarłego kolegę Jerzy Gajewskiego na wstępie Walnego Zebrania Sprawozdawczo-Wyborczego koła PZW w Lubawie, które odbyło się 15 grudnia br o godz. 9.30. W zebraniu uczestniczyli zaproszeni goście: Burmistrz Miasta Lubawa - Maciej Radtke, Sekretarz Urzędu Gminy Lubawa - Henryk Bach.
Na przewodniczącego zebrania wybrany został Janusz Pszczoliński, na sekretarza Jerzy Cierkowski. Po zatwierdzeniu porządku zebrania, Prezes Jerzy Tykarski przedstawił sprawozdanie z działalności Zarządu. Na zakończenie podziękował i oświadczył, że ze względów zdrowotnych rezygnuje z dalszej działalności w Zarządzie koła.
Komisja Rewizyjna, nie wniosła zastrzeżeń do pracy i stanu finansów koła, wnioskując o udzielenie absolutorium ustępującemu zarządowi.
Głos zabrał burmistrz Lubawy, który poinformował o zrealizowanych inwestycjach na terenie miasta, pracach rewitalizacyjnych lubawskich łazienek oraz o innych planach inwestycyjnych naszego miasta.
Puchary i medale otrzymali:
Aleksander Titz - srebrna odznaka za zasługi dla PZW
Mariusz Puwalski - I miejsce w lidze wędkarskiej
Roman Kocaja - II miejsce
Szymon Borkowski - III miejsce
kat. junior:
Szymon Matyjak I miejsce
Daniel Grabowski II miejsce
Rafał Malicki V miejsce w lidze wędkarskiej
W głosowaniu tajnym członkowie koła wybrali nowy skład Zarządu:
prezes - Władysław Ćwikliński
z-ca prezesa - Jerzy Zawadzki
skarbnik- Mariusz Puwalski
sekretarz- Aleksander Titz
członek zarządu - Alojzy Maliszewski
Członkowie koła podziękowali Jerzemu Tykarskiemu za dotychczasową działalność na rzecz lubawskiego koła wędkarskiego. (mz)
Komentarze
Jestem członkiem jednostki z gminy i zapewniam że Zarząd w Lubawie się nie rozpadł. Po rezygnacji trzech członków musi odbyć się nadzwyczajne walne zebranie w celu uzupełnienia Zarządu a nie wyboru nowego. Sam Zarząd może dokoptować tylko dwie osoby. Po rezygnacji większej ilości niż dwie osoby dokoptować może tylko walne zebranie. Wynika to z Ustawy o Stowarzyszeniach. Wiec na zebraniu nadzwyczajnym powinno być uzupełnienie trzech osób do istniejącego 7-mio osobowego Zarządu. Ot cała filozofia...
Myśle,że masz rację lubawiak,że ludzie w takich malych miasteczkach jak lubawa interesuja sie swoimi sprawami. Jezeli w strazy upadl zarząd,przed uplywem 5-letniej kadencji,to nie bez przyczyny,jakis konflikt musial byc.Masz świeta racje ze po wyborze nowych wladz w strazy bedzie zylo sie lepiej
wydaje mi sie ,że ludzie intersują się nie swoimi sprawami mam na myśli zarząd osp jak w straży tak i w innych strukturach są zawsze jakieś problemy -samo życie .łapiecie tematy przy pzw ,żeby opisać jakieś problemy straży ,których tak naprawde chyba nie ma ponieważ rozpad zarządu o niczym nie świadczy -będą wprowadzone zmiany personalne a żeby było lepiej.
znam wielu strażaków i mogę zapewnić ,że wyjeżdżają,wyjeżdżali i będą wyjeżdżać do różnych zdarzeń,także moi kochani możecie być spokojni o swoje życie i mienie bo prawdziwy strażak to strażak z powołania i jakieś małe problemy tego nie zmienią
ps.lubawa to mała mieścina i ludzie muszą gadać bo jak inaczej bez sensacji nie da się żyć
Jezeli jestes strazakiem z lubawy to powinieś wiedzieć ilu zarząd liczyl członkow,widocznie nie znasz statutu osp lubawy.Jezeli zarzad liczyl 7-czlonkow,a statut mowi,ze 1/3 przekracza rezygnacji czlonkow,a tak sie stalo,to powinno odbyc sie nadzwyczajne walne zebranie i wybrac ponownie nowy zarzad.
W straży zarząd się nie rozpadł tylko trzy osoby złożyły rezygnację. Pewnie niedługo odbędzie się zebranie uzupełniające skład zarządu.
W PZW wybrano nowy sklad zarzadu.Będąc niedawno w straży OSP LUBAWA dowiedzialem sie ,że tam sie tez rozypal zarzad lubawiskej strazy.